Op 23 maart in de Jaarbeurs Utrecht, houden we een Thema middag: Marketing Automation. In een wereld waarin data, technologie en insights nog altijd exponentieel belangrijker worden, is er geen ontkomen meer aan. Marketing Automation is hoofdzakelijk gericht op 4 deel gebieden: Analyse van insights, managen van marketing campagnes, klantdata structurering en opslag en het zorgdragen voor het doorvertalen van leads naar klanten. Het stelt de marketeer van tegenwoordig dus instaat om de krachten van technologie, data en insights te bundelen en zo te komen tot betere resultaten. Tijdens het event zullen Jeroen van Hooijdonk van Alex vermogensbank, Ger Nijkamp van Ricoh, Mark Appel van Exact en Frans Melenhorst van Clearvalue een aantal cases presenteren om een beeld te geven hoe je marketing Automation inzet en hoe het de klant een nog betere en relevantere ervaring biedt.

Dit thema event zal plaatsvinden tijden de beurs: Je klant in beweging. “Je klant in beweging” is een nieuwe beurs welke gericht is op actie- en dialoog marketing. Hier vind je een rijk scala aan bureaus en leveranciers van actie- en dialoog marketing die hun kennis delen met marketing professionals.

Dit event bieden we gratis aan, lid of geen lid, neem dus gerust introducees mee!

Nu inschrijven

Deel dit ook op: