Volgende week woensdag organiseert DDMA de Data Dag in Pakhuis de Zwijger. Deze dag gaat over hoe innovatief en intelligent gebruik van klantdata leidt tot nieuwe kansen voor uw organisatie. Wat moet je doen om mee te tellen in Business 3.0 en je klantinteractie (weer) relevant te maken? Data-smart? It’s now or never! Leer onder andere van de ervaringen en successen van de genomineerden van de Customer Data Award: KPN, Emte, Sanoma en V & D.

Naast deze praktische cases kan de databelievende marketeer zich opmaken voor presentaties waarin Blinklane Consulting vertelt hoe je de langetermijn mogelijkheden van data tastbaar maakt en hoe data bij Transavia een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering werd.

Aanvang:09.30 uur
Eindtijd:18.00 uur
Locatie:Pakhuis de Zwijger, Amsterdam
Prijs: € 225,-
Prijs DDMA leden: € 125,-

Volledige programma en inschrijven: www.datadag.nl

 

 

Deel dit ook op: