DMawards_logo1Voor het Dialogue Marketing Talent of the Year en de Dialogue Marketeer of the Year kan de dialoogmarketing branche marketeers nomineren die in 2014 het DM-vak positief hebben onderscheiden.

Inmiddels heeft de jurydag plaatsgevonden en zijn de genomineerden bekend:

 

Genomineerden Dialogue Marketeer of the Year:

  • Richard Brandhorst (Airmiles)
  • Richard Otto (Adformatie)
  • Marc Borgers (Borgers & Straathof)

Genomineerden Dialogue Marketing Talent:

  • Annefloor Samsom (UPC)
  • Tessa Hoddenbagh (ING)

Eregallerij

De prijswinnaars van dit jaar worden toegevoegd aan de lijst met marketeers die eerder een Dialogue Marketing Award in ontvangst mochten nemen. Vorig jaar werd Christiaan Koenders (ING) Dialogue Marketeer of the Year. Eerder werd deze award onder andere gewonnen door Joris Merks (Google) en Roy Scheerder (KLM). Yori Högemann (CloseAlert) won vorig jaar de Dialogue Marketing Talent Award.

Dialogue Marketing Awards uitreiking
De winnaars van de Dialogue Marketing Awards zullen op donderdag 8 januari 2015 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter, in Undercurrent te Amsterdam.
Gratis aanmelden voor de Dialogue Marketing Awards en nieuwjaarsborrel via:

http://deleukstenieuwjaarsborrel.nl/inschrijven

Zet in je agenda:
08 januari 2015: Uitreiking Dialogue Marketing Awards 2015

Deel dit ook op:

Getagd op: