Op 27 mei 2014 organiseerden wij voor de 8e keer het jaarlijkse event De Toekomst van DM. Dit jaar stond dat geheel in het teken van de Digitale Marketing Mix. Een volledige middag én avond waar ingezoomd werd op de digitale elementen van de marketing mix en de trends voor de komende jaren.
Wil je ook de sfeer van het event proeven of bekijken of je door onze fotograaf op de gevoelige plaat bent vastgelegd? Alle foto’s van het evenement zijn opde website van De Toekomst van DM geplaatst.
We zien je graag volgend jaar weer op De Toekomst van DM: #dtvdm15 !

De Digitale Marketing Mix
Digital is niet meer weg te denken uit een gezonde marketing mix. Of het nu een e-mail, website, SMS of Tweet is. Digital is een waardevolle, meetbare en tegenwoordig vrijwel onmisbare mogelijkheid om een dialoog te voeren. Maar wat is nu eigenlijk de impact van digital op de “traditionele” 5 P’s: Product, Prijs, Plaats, Promotie en de vijfde Personen of Publiek? Welke kansen om de marketing mix te versterken met digital mag je als marketeer niet missen met als doel een succesvolle dialoog met de klant?

Programma De Toekomst van DM
Het middagprogramma van DTVDM bestaat uit een vijftal sprekers waarvan de eerste drie bekend zijn:
Na het diner volgt een paneldiscussie over e-mail marketing met 4 experts uit het vak:

Keynote Alexander Klöpping
De afsluitende Keynote Speaker is niemand minder dan Alexander Klöpping! Als spraakzame nerd van de nieuwe generatie is Alexander de perfecte afsluiting van deze inspirerende dag. Hij vertelt hoe de wereld razendsnel verandert en tegelijk hoe ‘nerds in garageboxen’ in staat blijken te zijn de gevestigde orde op haar grondvesten te doen trillen. Tegelijk prikkelt hij het voorstellingsvermogen: wat betekenen deze nieuwe mogelijkheden eigenlijk voor mij?

Deel dit ook op:

Getagd op: