Op 16 februari is het weer tijd voor onze eerste thema-avond van 2016. Eentje die je brein zal kietelen. Tijdens deze avond gaan we de verschillende meningen horen over of Persuasive- en Neuromarketing wel samen gaat. Is Persuasive nog wel nodig als de potentiële klant zijn keuze eigenlijk al heeft gemaakt zonder dat hij zelf weet dat hij de keuze heeft gemaakt? Dit is de invloed van Neuromarketing.

Schrijf je snel in en we houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Sprekers:

Sibolt

Sibolt Mulder – Senior Strategy Consultant bij Motivaction
We kunnen natuurlijk niet naar huis zonder de beste technieken voor gedragsbeinvloeding gehoord te hebben. Hoe kan het dat je klant of prospect door deze technieken wordt beinvloed? Sibolt toont ons de sociaal psychologische inzichten en laat zien hoe deze in de practijk worden toegepast

Sibolt werkte van 1992-1999 bij Motivaction, onder andere aan segmentatiemodellen en corporate communicatie. Daarna was hij 15 jaar senior onderzoeker bij TNS Nipo, met als specialisatie gedragsbeïnvloeding, beleidsonderzoek en stakeholdermanagement. In 2015 keerde hij terug naar Motivaction als Senior Strategy Consultant waar hij overheden en maatschappelijke organisaties adviseer over gedragsbeïnvloeding.

 

LettyLetty de Nijs – Creatief Directeur, Online Marketing Group (OMG)
Hoe kan neuromarketing het open- clickthrough-, en conversieratio van je email beïnvloeden? Letty laat aan de hand van voorbeelden zien hoe Neuromarketing ingezet kan worden voor e-mailmarketing. Ook krijgen we te zien hoe neuromarketing-onderzoek gedaan kan worden zonder dure MRI-scans.

Letty is een specialist in performancebased- en e-mailmarketingcampagnes. Met haar passie voor Persuasive- en Neuromarketing weet ze al meer dan tien jaar succesvolle campagnes op te zetten. Bij OMG werkt ze als Creatief Directeur en stuurt een team van designers, webdevelopers, optimalisatiespecialisten, neuromarketeers en project managers aan.

 

 

1806afb
Sergio Romijn – Braynz

Persuasion vs. Neuromarketing en de overeenkomsten. Sergio zal antwoord geven op de vraag of deze twee marketingtechnieken elkaar tegenwerken of ook juist versterken. Als publiek kom je meer te weten over de wetenschappelijke achtergrond en hoe je deze inzichten om kunt zetten in beter renderende campagnes voor jouw organisatie.

Sergio Sergio houdt zich al sinds 2008 bezig met Neuromarketing en was een van de eerste leden van de NMSBA (Neuromarketing Science & Business Association). Als medeoprichter van het nieuwe bureau Braynz richt hij zich nu vooral op conversieoptimalisatie en merkgroei door middel van Neuromarketing.

 

 

MarcelMarcella Hageman - De Persgroep - Neuromarketingla Hageman – Sr. Channel Marketeer Retentie bij De Persgroep
De Persgroep zet neuromarketing- en beïnvloedingstechnieken in, om het abonnement van bestaande klanten, met een hoog churnrisico, te verlengen. Marcella zal laten zien wat de invloed van Neuromarketing is op de campagnes, wat de resultaten zijn en welke learnings hieruit voort zijn gekomen.

Marcella is bij De Persgroep verantwoordelijk voor de behoudscampagnes. Daarbij komt haar jarenlange ervaring met databases bij verschillende organisaties goed van pas. De data- en neuro-driven werkwijze zorgt er voor dat De Pergroep structureel hoger scoort en zo een langdurige relatie met haar klanten opbouwt..

 

 

 

inschrijven

Locatie
Eurofiber Nederland
Safariweg 25-31
3605 MA Maarssen

Tijden
18:00 ontvangst met belegde broodjes en soep
19:00 start sprekers
21:30 netwerkborrel
22:30 einde

 

Deel dit ook op: