Laden Evenementen
Zoek Evenementen

Afgelopen Evenementen

Evenementen Lijst navigatie

mei 2017

Breng je klant in kaart met 360 graden klantbeeld

mei 10 @ 13:00 - 15:15
Ahoy Rotterdam, Ahoyweg 10
Rotterdam, 3084 BA Nederland
+ Google Maps
Gratis
klant-in-kaart-brengen

Door klantinformatie slim met elkaar te combineren, is een 360 graden beeld mogelijk. Maar hoe doe je dit als marketeer voor je organisatie? RAI - Vanessa Visser-Lub Vanessa is eindverantwoordelijk voor de (voornamelijk) online marketing activiteiten van de RAI eigen beurzen. Ze heeft extra aandacht en focus op het gebruik van data en het creëren van meerwaarde hiervan binnen de dienstverlening van RAI Amsterdam. Ze gaat tijdens 360 graden klant beeld vertellen over der de transitie van een gefragmenteerde applicatie en…

Meer weten »
juni 2017

Privacy is HOT

juni 13 @ 18:00 - 21:30
RAM, ptolemaeuslaan 69
Utrecht, 3528 BR Nederland
+ Google Maps
Gratis - €109
Privacy-is-hot

Het privacyrecht is onder meer vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Hierin staat dat een organisatie persoonlijke zaken alleen onder bepaalde voorwaarden mag verwerken....helder! Het hoe en wat is echter een grijs gebied en voor dat je het in de gaten hebt gaat je organisatie in de fout. Hoe houd jij als marketeer grip op deze materie. Angelika Klidas - Chief BI Officer at MagnaVersum BI Services Angelika heeft ruime ervaring in het vertalen van data naar bruikbare informatie voor…

Meer weten »
augustus 2017

Summerschool 2017 -MOSAIC

augustus 17 @ 10:00 - 13:30
Whooz, Parkstraat 83
Den Haag, 2514 JG Nederland
+ Google Maps
Gratis
summerschool2017

Workshop Mosaic: Van database naar klantgesegmenteerde communicatie In een wereld die versneld verandert, geloven we dat continu klantinzicht het kompas is dat de weg wijst naar het beste resultaat. Hoe meer je van je doelgroep weet, hoe beter je haar kunt vinden, boeien, activeren en binden. Bedrijven beschikken over steeds meer data, maar hoe kun je al die data gebruiken om op een slimmere manier je doelen te bereiken? Hoe kun je verbanden leggen en conclusies trekken uit deze grote…

Meer weten »

Summerschool 2017 -Persona’s en Segmentatie

augustus 17 @ 13:30 - 16:00
Whooz, Parkstraat 83
Den Haag, DenHaag 2514 JG Nederland
+ Google Maps
Gratis
summerschool2017

Workshop Mosaic: Voor iedere klant een uniek recept naar relevantie Goede marketing- en communicatiestrategieën zijn niet volledig zonder een duidelijke doelgroep. Je wilt immers de klant centraal stellen en zo relevant mogelijk communiceren. Met persona’s geef je je doelgroep een gezicht en een profiel. Met deze diepgaande kennis van je doelgroep kom je tot inzichten, waarmee je bestaande en potentiele nieuwe klanten optimaal kunt bedienen. Een goed ontwikkeld persona is als het ware een kant-en-klaar communicatiescript voor ieder willekeurig contactmoment.…

Meer weten »

Summerschool2017 – Direct Mail & moderne technologieën

augustus 18 @ 09:00 - 15:00
Goup Joos Print, Everdongenlaan 14
Turnhout, 2300 België
+ Google Maps
Gratis
summerschool2017

Groep Joos geeft je inzicht in wat de laatste technieken zijn in druk-, print- en AR-werk. Tijdens de workshop leer je wat je ermee kunt en wat je kunt doen om jouw DM op te laten vallen in de brievenbus . De workshop wordt in Turnhout, België gegeven en is inclusief een kijkje achter de schermen in de fabrieken van Groep Joos! Deze workshop gaat over: Wat zijn de laatste ontwikkelingen in het produceren van DM’s Papier, inkt en milieu…

Meer weten »

Summerschool2017 – Hoger rendement door grip op klantdata

augustus 24 @ 09:00 - 12:00
Smartdata Center, Wattbaan 1
Nieuwegein, 3439 ML Nederland
+ Google Maps
Gratis
summerschool2017

Nederland beweegt! Dagelijks verhuizen duizenden personen, worden honderden kinderen geboren en komen dierbaren te overlijden. Gebeurtenissen die de kwaliteit van jouw klantendatabase dagelijks beïnvloeden. Door hier meer grip op te krijgen, realiseer je direct minder fouten, klachten, retouren en verlaag je kosten. Maar hoe begin je hiermee?   In deze Summerschool workshop laat EDM zien: Op welke manieren je slim en efficiënt je datakwaliteit kunt verhogen. Middels een aantal cases laten we de waarde van klantdata voor organisaties uit diverse…

Meer weten »

Summerschool2017 – offline integratie: the next big thing

augustus 24 @ 13:00 - 16:00
Smartdata Center, Wattbaan 1
Nieuwegein, 3439 ML Nederland
+ Google Maps
Gratis

Wie zijn die bezoekers van mijn website of de gebruikers van de app? Hoe kan je deze onlinebezoekers en de bezoekers op locatie in kaart brengen en profileren met feitelijke kenmerken als inkomen, opleiding, gezinssamenstelling etc, zodat je ook echt weet wat voor persona’s die onbekende en bekende (CRM) bezoekers zijn? Big data en samenwerkingen tussen on- en offline databases maken het mogelijk om prospects te volgen gedurende hun online journey richting offline conversie in de winkel of bijvoorbeeld de…

Meer weten »

Summerschools2017 – Artificial Intelligence & Marketing

augustus 25 @ 08:30 - 12:00
Oxyma, Vasteland 74
Rotterdam, Zuid Holland 3011BN Nederland
+ Google Maps
Gratis
summerschool2017

Ben jij als marketeer binnenkort nog relevant als algoritmes je werk sneller en beter kunnen doen? Of wordt het een effectieve samenwerking tussen marketeer en algoritme wat hem in staat stelt om het werk nog beter en sneller te doen? Deze workshop geeft een breed en inspirerend overzicht van AI in het algemeen en hoe jij het kan benutten in jouw (Online) Marketing. Het wordt duidelijk waarom AI een Game-Changer is, maar ook waarom het niet de ‘Holy grail’ is…

Meer weten »
september 2017

De laatste trends in Customer Journeys

september 19 @ 18:00 - 21:30
Oracle, Hertogswetering 163-167
Utrecht, 3543 AS Nederland
+ Google Maps
Gratis - €109
customer_journeys

Oplettende bedrijven pakken snel nieuwe trends in technologie op om de connectie met klanten sneller en beter te maken. Het terrein van customer journeys is daarmee breder geworden. Niet alleen richt het proces zich op de verkoop ook het koopproces en aftersales is erbij betrokken. Dat het begrip customer journeys geen hype meer is, maar de basis van een succesvolle organisatie is algemeen bekend onder marketeers van vandaag. Maar wat zijn nu de laatste ontwikkelingen in de gehele klantreis? Hoe zorg je…

Meer weten »
oktober 2017

Loyalty – Hoe verhoog je klantwaarde

oktober 10 @ 18:00 - 21:30
Oxyma, Vasteland 74
Rotterdam, Zuid Holland 3011BN Nederland
+ Google Maps
Gratis - €109
Header loyalty

Loyalty is een steeds belangrijker onderwerp aan het worden. Dus niet alleen maar meer de vraag: Hoe krijgen we nieuwe klanten? Maar vaker ook: Hoe behouden we onze (reeds bestaande) klanten? Hoe houden we ze tevreden? Hoe kunnen we de optimale klantwaarde behalen? Tijdens deze thema avond gaan we een aantal sprekers horen over loyalty, hoe ze aankijken tegen het onderwerp, een theorie inslag en mooie klant cases.  We zullen proberen loyalty te belichten vanuit de theorie en de praktijk. Tijdens ons…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen