Niemand kan meer zonder zijn mobiel, je wordt ermee wakker en je gaat er zelfs mee naar bed. We gebruiken hem overal, op het toilet, in de badkamer, onderweg naar werk en zelfs tijdens het eten. Geen wonder dat veel relaties sneuvelen omdat de online wereld vaak als veel interessanter wordt gezien.
Ik kan me de vraag van Sander Duivestein nog goed herinneren:

Wat zie je als laatst voordat je gaat slapen? Het schermpje van je smartphone of het gezicht van je partner?

Marketeers moeten zich aanpassen, want het koop- en leesgedrag verschuift steeds meer van offline naar online en dan ook nog eens naar mobiel. Hoe ga je daar nou mee om, wat zijn de do’s en dont’s en hoe ziet de toekomst er nu uit, want laten we eerlijk zijn mobile marketing is booming en groeit dus als kool.

Daarnaast zien we een explosieve groei de app markt, met Apple voorop en Android daar achteraan. Wat is een goede app, hoe bouw je die en nog belangrijker hoe analyseer je die data en wat doe je daarmee? Dan hebben we nog de nieuwste technologieën zoals iBeacon, want de mobile marketing markt verandert elke dag harder dan welke vorm van marketing ooit tevoren.

Het onderwerp was ‘Mobile Marketing’ gisteren bij de thema avond van DeMeter. Het was alweer even geleden. Het laatste evenement van DeMeter was De Toekomst van DM in Amsterdam. Hoog tijd voor weer een flinke portie inspiratie dus!

Deel dit ook op:

Getagd op: