CRMin1day - DeMeter ledenkorting
vrijdag, 29 augustus 2014 10:12

Wilt u in één dag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, trends en praktijkervaringen op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Dat kan op donderdag 18 september in ’t Spant in Bussum tijdens CRM in 1 Day.

Elke marketeer roept al jaren dat de klant centraal moet staan. maar de rol van de klant is veranderd. Een klantstrategie bestaat nog steeds uit dezelfde basiselementen voor succes, maar de ‘customer experience’ is nu het uitgangspunt, niet de techniek. Keynote spreker Andy Green (Direct Customer Framework Inc.) vertelt u daarom alles over Customer Centricity in een digitale wereld!

Lees meer...
 
In de broekzak van mijn prospects en klanten
vrijdag, 29 augustus 2014 09:16

Op 14 oktober organiseert DeMeter het Mobile Marketing event want niemand kan meer zonder zijn mobiel, je wordt ermee wakker en je gaat er zelfs mee naar bed. We gebruiken hem overal, op het toilet, in de badkamer, onderweg naar werk en zelfs tijdens het eten. Geen wonder dat veel relaties sneuvelen omdat de online wereld vaak als veel interessanter wordt gezien. 

Marketeers moeten zich daarop gaan aanpassen, want het koop- en leesgedrag verschuift steeds meer van offline naar online en dan ook nog eens op mobiel. Hoe ga je daar nou mee om, wat zijn de do's en dont's en hoe ziet de toekomst er nu uit, want laten we eerlijk zijn mobile marketing is booming en groeit dus als kool. Zelfs onze kleine kikkerlandje loopt daar op vooruit, zo kent Nederland een hogere penetratiegraad mobiele telefoons (72%) in vergelijk met de Verenigde Staten (63%). Ook worden 1 op de 3 bezoeken aan een website via een mobile device gedaan terwijl aankopen nog vaak achterwege blijven.

Lees meer...
 
Nieuwe website DeMeter in aanbouw
vrijdag, 29 augustus 2014 09:10

De website van DeMeter is al jaren hetzelfde, daarom zijn we achter de schermen hard aan het werk om de nieuwe website zo snel mogelijk online te krijgen. Dat is natuurlijk hard nodig, want in deze tijden van digital marketing kan DeMeter zelf natuurlijk ook niet achterblijven. 

Voor de nieuwe website zijn we continue op zoek naar nieuwe innoviteiten en willen onze leden optimaal voorzien van de nieuwste marketing feitjes. Daarom vraag ik jullie nog even geduld te hebben, er staat een mooie toekomst te wachten. Tot die tijd zullen we de events en nieuwsberichten nog op de oude site plaatsen. 

 
 
Direct Marketing Award 2014
dinsdag, 27 mei 2014 17:46

Tijdens het grootste crossmedia-event van Nederland, de MultiChannel Vakdag, wordt de De Direct Marketing Award uitgereikt. De doelstelling van de award is bekendheid geven aan goede direct marketing cases die zowel voor klanten waardevol zijn als resultaten opleveren voor organisaties. 

 

De Direct Marketing Award is de prijs voor de beste Direct Marketing campagne in 2013 - 2014. 
Lees meer...
 
Verslag De Toekomst van DM 
2014 #DTVDM14
dinsdag, 08 april 2014 19:52
Op 27 mei 2014 organiseerden wij voor de 8e keer het jaarlijkse event De Toekomst van DM. Dit jaar stond dat geheel in het teken van de Digitale Marketing Mix. Een volledige middag én avond waar ingezoomd werd op de digitale elementen van de marketing mix en de trends voor de komende jaren.
 
 
Wil je ook de sfeer van het event proeven of bekijken of je door onze fotograaf op de gevoelige plaat bent vastgelegd? Alle foto's van het evenement zijn op de website van De Toekomst van DM geplaatst. 
 
We zien je graag volgend jaar weer op De Toekomst van DM: #dtvdm15 !
 
Lees meer...
 
Jaarprogramma 2014: Digital Dialogue Marketing
zondag, 05 januari 2014 13:52

Dialogue Marketing maakt enorme ontwikkelingen door. Het is mogelijk om massa-communicatie écht op het individu af te stemmen en maximaal relevant te zijn, over alle interactiekanalen heen. Offline én online, 24/7, met andere woorden: Omni-Channel.

 

De steeds verder gaande digitalisering van de maatschappij, de opkomst van Social Media en de nog steeds veeleisender wordende consument heeft impact op alle facetten van organisaties. Zij moeten een transitie door, weg met de traditionele silos: marketing, sales en service. De klant centraal. Doen ze dat niet, niet goed genoeg of te laat dan zijn klantgerichte nieuwkomers in staat om snel een dominante positie te verwerven.

Lees meer...
 

Nu lid worden! Gelijk doen!

- Direct contact met jouw vakgenoten

- Gratis abonnement op MarketingRSLT

- Korting op thema-bijeenkomsten

- DeMeter nieuwsbrief


Van 14.10.2014 Tot 14.10.2014 van 18.00 uur Mobile Marketing
Van 25.11.2014 Tot 25.11.2014 van 18.00 uur Technology & Innovation Update
Banner
 
Banner