‘Digital print’ op dinsdagavond 17 juni
donderdag, 29 mei 2014 09:15
Hoe benut ik de kracht van print in het digitale tijdperk? Dit is een vraag die velen zich stellen. Het is al langer bekend dat binnen medialand en vooral bij uitgevers een grote marktdruk heerst. 
 
Advertentie-inkomsten lopen terug en ook aantallen abonnees nemen af. Welke positie neemt de digitale print in op het strijdtoneel om de klant en om de adverteerder? En wat zijn de trends en ontwikkelingen waar we op in kunnen spelen? 
 
 
 
17 juni: ALV DeMeter
donderdag, 29 mei 2014 09:13
Tias Hazebroek (Voorzitter) en Yigael Soesan (Penningsmeester) nodigen je uit voor de Algemene Ledenvergadering tijdens de pauze van ons event op 17 juni. We blikken terug op 2013 en beantwoorden je vragen over de DeMeter organisatie, onze doelstellingen en ambities.
 
 
 
Direct Marketing Award 2014
dinsdag, 27 mei 2014 17:46

Tijdens het grootste crossmedia-event van Nederland, de MultiChannel Vakdag, wordt de De Direct Marketing Award uitgereikt. De doelstelling van de award is bekendheid geven aan goede direct marketing cases die zowel voor klanten waardevol zijn als resultaten opleveren voor organisaties. 

 

De Direct Marketing Award is de prijs voor de beste Direct Marketing campagne in 2013 - 2014. 
Lees meer...
 
Verslag De Toekomst van DM 
2014 #DTVDM14
dinsdag, 08 april 2014 19:52
Op 27 mei 2014 organiseerden wij voor de 8e keer het jaarlijkse event De Toekomst van DM. Dit jaar stond dat geheel in het teken van de Digitale Marketing Mix. Een volledige middag én avond waar ingezoomd werd op de digitale elementen van de marketing mix en de trends voor de komende jaren.
 
 
Wil je ook de sfeer van het event proeven of bekijken of je door onze fotograaf op de gevoelige plaat bent vastgelegd? Alle foto's van het evenement zijn op de website van De Toekomst van DM geplaatst. 
 
We zien je graag volgend jaar weer op De Toekomst van DM: #dtvdm15 !
 
Lees meer...
 
Jaarprogramma 2014: Digital Dialogue Marketing
zondag, 05 januari 2014 13:52

Dialogue Marketing maakt enorme ontwikkelingen door. Het is mogelijk om massa-communicatie écht op het individu af te stemmen en maximaal relevant te zijn, over alle interactiekanalen heen. Offline én online, 24/7, met andere woorden: Omni-Channel.

 

De steeds verder gaande digitalisering van de maatschappij, de opkomst van Social Media en de nog steeds veeleisender wordende consument heeft impact op alle facetten van organisaties. Zij moeten een transitie door, weg met de traditionele silos: marketing, sales en service. De klant centraal. Doen ze dat niet, niet goed genoeg of te laat dan zijn klantgerichte nieuwkomers in staat om snel een dominante positie te verwerven.

Lees meer...
 

Nu lid worden! Gelijk doen!

- Direct contact met jouw vakgenoten

- Gratis abonnement op MarketingRSLT

- Korting op thema-bijeenkomsten

- DeMeter nieuwsbrief


Van 14.10.2014 Tot 14.10.2014 van 18.00 uur Mobile Marketing
Van 25.11.2014 Tot 25.11.2014 van 18.00 uur Technology & Innovation Update
Banner