Alexander Klöpping op De Toekomst van DM 

dinsdag, 08 april 2014 19:52
Op 27 mei 2014 organiseren wij voor de 8e keer het jaarlijkse event De Toekomst van DM. Dit jaar staat dat geheel in het teken van de Digitale Marketing Mix. Een volledige middag én avond waar ingezoomd wordt op de digitale elementen van de marketing mix en de trends voor de komende jaren.
 
Lees meer...
 
Thema-avond Privacy op dinsdag 22 april
vrijdag, 21 maart 2014 09:00

Als vakgenoot word je geacht tegenwoordig meer juridische kennis te hebben dan een gemiddelde privacy jurist. Maar ben jij vandaag de dag voldoende op de hoogte van alle privacy wetgeving? In hoeverre weten wij hoe groot de invloed vanuit Brussel is op dit gebied en gaat er nog iets veranderen nu de Europese verkiezingen voor de deur staan? Schrijf je meteen in!

Lees meer...
 
Search & Display - optimale targeting en doelgroep bereik - eventverslag
dinsdag, 04 maart 2014 20:10

Het verslag van deze avond vind je hier! 

Hoe realiseer ik optimale targeting en bereik ik mijn doelgroep?

Verplaats je eens in je klant en bedenk hoe bedrijven met jou in aanraking (willen) komen. Hoe weten zij waar jij naar op zoek bent? Vroeger gingen klanten doelgericht naar een website om te kopen of werden zij verrast door verleidelijke displays die er voor zorgden dat de klant uiteindelijk bij het bedrijf (jij!) terecht kwamen. In het digitale tijdperk van nu weten wij alles van iedereen. De grote vraag is alleen of we onze klanten hiermee de richting op helpen, en zo ja, helpen we de juiste klanten onze richting op?  

 

Lees meer...
 
Winnaars Dialogue Marketing Awards 2014
vrijdag, 10 januari 2014 07:08

Yori Högemann (CloseAlert) is gisteren, donderdag 9 januari, tijdens de jaarlijkse Dialogue Marketing Awards-uitreiking verkozen tot Dialogue Marketing Talent of the Year. Christiaan Koenders (ING Nederland) is Dialogue Marketeer of the Year 2014. De lifecycle van Awards is afgesloten met de DM Oeuvre Prijs die dit jaar is toegekend aan Paul Postma, ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak. 

Lees meer...
 
Jaarprogramma 2014: Digital Dialogue Marketing
zondag, 05 januari 2014 13:52

Dialogue Marketing maakt enorme ontwikkelingen door. Het is mogelijk om massa-communicatie écht op het individu af te stemmen en maximaal relevant te zijn, over alle interactiekanalen heen. Offline én online, 24/7, met andere woorden: Omni-Channel.

 

De steeds verder gaande digitalisering van de maatschappij, de opkomst van Social Media en de nog steeds veeleisender wordende consument heeft impact op alle facetten van organisaties. Zij moeten een transitie door, weg met de traditionele silos: marketing, sales en service. De klant centraal. Doen ze dat niet, niet goed genoeg of te laat dan zijn klantgerichte nieuwkomers in staat om snel een dominante positie te verwerven.

Lees meer...
 

Nu lid worden! Gelijk doen!

- Direct contact met jouw vakgenoten

- Gratis abonnement op MarketingRSLT

- Korting op thema-bijeenkomsten

- DeMeter nieuwsbrief


Van 22.04.2014 Tot 22.04.2014 van 18.00 uur bij Hotel Van der Valk Breukelen Privacy
Van 27.05.2014 Tot 27.05.2014 van 13.00 uur De Toekomst van DM: De Digital Marke...
Van 17.06.2014 Tot 17.06.2014 van 18.00 uur Digital Print
Van 14.10.2014 Tot 14.10.2014 van 18.00 uur Mobile Marketing
Van 25.11.2014 Tot 25.11.2014 van 18.00 uur Technology & Innovation Update
Banner