Header
Wat doet DeMeter?

Een platform bieden waar ruimte is voor activiteiten waarmee je je praktische DM-kennis vergroot en op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen. Zo’n platform biedt ook veel mogelijkheden om in een ongedwongen sfeer contacten te leggen en ervaringen uit te wisselen. De netwerkfunctie van het DeMeter-lidmaatschap wordt dan ook door de leden als een groot pluspunt ervaren. Daarbij hanteren we wel de gedragscode dat aanbieders van DM-diensten zich op bijeenkomsten niet met een (te) commercieel oogmerk tot potentiële afnemers van DM-diensten mogen wenden.

Een greep uit de activiteiten van DeMeter…

In het afgelopen jaar organiseerden we thema-avonden en events over de volgende onderwerpen: Neuro- en Persuasive Marketing, Marketing Automation, Marketing Innovation, Start-ups, Hyperpersonalisatie en meer.

DeMeter scoort!

Dat de formule van DeMeter aanslaat en steeds meer waardering en bekendheid krijgt, blijkt uit de bezoekersaantallen van de laatste thema-avonden. Per avond komen tussen de 50 en 100 belangstellenden. Op elk gebied van ons vak blijkt de informatiebehoefte groot en DeMeter voorziet daarin op een heel praktijkgerichte wijze.

Voor wie is DeMeter?

In de praktijk zijn dat vooral jonge dialoog marketeers. Maar ook mensen die op latere leeftijd met dialoog marketing in aanraking komen en ook behoefte hebben aan meer informatie.

Onder de leden bevinden zich product managers, list managers, telemarketeers, telemarketing managers, direct marketing managers, data-analisten, account managers en ook veel ZZP-ers

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.