Amsterdam, 28 april 2016

DeMeter heeft vanaf 1 mei 2016 een nieuw bestuur. Voormalig voorzitter Tias Hazebroek heeft het voorzitterschap overgedragen aan Marlous Spaven. Het bestuur wordt verder gevormd door Remco Sonderen (Penningmeester en Strategie), Eric-Jan Bergema(Sprekers en Online traffic), Tine van der Meij (Communicatie), Michiel van Delden (Sponsoring en Commerciële zaken), Richard Aertssen (Website en Design), Mathijs Dordregter (Voorzitter Activiteiten Commissie), Roxanne Kruysman (Public Relations en Partnerships). Het kersverse bestuur ziet het als haar taak activiteiten te ontplooien welke bijdragen aan het uitwisselen van kennis, ervaring en netwerk bij haar leden.

Nieuwe voorzitter 
Marlous Spaven heeft vele jaren ervaring op het gebied van klantcommunicatie. Als Partner & Account Director bij TIM Dialogue Marketinggaat zij dagelijks met haar klanten op zoek naar de ultieme klant dialoog.  Met een trackrecord bij Tesco, Vivid Brand Ltd en KPN heeft zij alle kennis in huis om DeMeter de komende jaren verder op de kaart te zetten. Het uitbreiden van het netwerk en aantrekken van de “next generation” marketeers zijn daarin belangrijke pijlers. “We willen de ervaring die er in de afgelopen 23 jaar bij DeMeter is opgedaan met dialoog marketing overdragen.”
In haar rol als voorzitter zal Marlous de brug slaan tussen het marketing vakmanschap en de hedendaagse innovaties. “Ons streven blijft om kwalitatieve en interessante thema bijeenkomsten aan te bieden aan onze leden. Er staan al verschillende sessies gepland; Start-ups with fire en digital marketing innovation. Verder jeuken mijn handen om verdieping aan te brengen in onze core – kennis overdracht. Dit zie ik in de vorm van workshops, welke juist de vaardigheden van een goede marketeer uitlichten. Voorbeelden zijn; presenteren met overtuiging, elevator pitchen, dialoog strategie in 5 stappen en killer content.”  Mooie ambities en er zoemt nog veel meer bij DeMeter, dus “houd ons maar goed in de gaten.”

Dankwoord:
DeMeter wil graag haar oud bestuursleden – Tias Hazebroek, Yigaël Soesan, Rommert Crépin, Anne-Marie Beurskens en Sandra Böhme danken voor hun inzet en toewijding voor de vereniging. Onder hun bestuur is DeMeter de afgelopen 3 jaar een stevige vereniging geworden, waardoor we nu mooie stappen kunnen maken.

Over DeMeter:
DeMeter is de brancheorganisatie voor en door marketeers. Wij geloven dat delen, vermenigvuldigen is. Het delen van vakkennis, het delen van ons netwerk. Zo helpen wij al 23 jaar vakgenoten. Niet door het geven van colleges of het publiceren van vakliteratuur. Nee, de kracht zit in persoonlijke thema sessies met diepgang en een netwerk van vakgenoten. Nieuwe marketeers verwelkomen we met inhoudelijke presentaties en voorbeeld campagnes. Voor de marketeers die al wat langer meedraaien hebben wij een prachtig netwerk van klanten & bureaus. En de ervaren marketeers bieden wij juist een podium om hun succesvolste campagnes te delen. Zo helpen wij ons vakgebied iedere dag een beetje slimmer en beter te maken.

Contactgegevens:
DeMeter, branchevereniging voor dialoog marketeers. www.demeter-online.nl
Public Relations:  Roxanne Kruysman – info@demeter-online.nl
Voorzitter DeMeter: Marlous Spaven – marlous@timdm.nl

 

Deel dit ook op:

Getagd op: