Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Breng je klant in kaart met 360 graden klantbeeld

mei 10, 2017 @ 13:00 - 15:15

Gratis
klant-in-kaart-brengen

Door klantinformatie slim met elkaar te combineren, is een 360 graden beeld mogelijk. Maar hoe doe je dit als marketeer voor je organisatie?


Vanessa_visserRAI – Vanessa Visser-Lub

Vanessa is eindverantwoordelijk voor de (voornamelijk) online marketing activiteiten van de RAI eigen beurzen. Ze heeft extra aandacht en focus op het gebruik van data en het creëren van meerwaarde hiervan binnen de dienstverlening van RAI Amsterdam. Ze gaat tijdens 360 graden klant beeld vertellen over der de transitie van een gefragmenteerde applicatie en database architectuur naar een geconsolideerde en geïntegreerde big data structuur.


MarlousTIM DM – Marlous Spaven

Marlous is directeur van TIM dialogue marketing, een activatie bureau gespecialiseerd in off- en online direct marketing. TIM DM is resultaatgericht en ze denken middelenvrij, maar wel 1-op-1 en dus relevant aan de klantbeleving. Marlous heeft een passie voor de inzet van slimme combinaties van middelen, die de effecten versterken en voor opvallende creaties zorgen die reacties afdwingen en het merkbeeld ondersteunen. Marlous  gaat tijdens 360 graden klantbeeld laten zien hoe je door het toepassing van de fundamentele basisprincipes van DM on- en offline kan toveren met actiemarketing. Een goed klantbeeld is stap 1 en dan begint het feest!


jeroen_kokMobile Water – Jeroen Kok

Jeroen heeft jarenlang gewerkt met nieuwe consumenten proposities en partnerships binnen Vodafone en heeft de overstap gemaakt naar Mobile Water vanwege het ondernemerschap en de mogelijkheid om andere bedrijven daadkrachtig te helpen. De visie ‘Klantinteracties leuker, persoonlijker en effectiever’ past goed bij Jeroen, want door zijn creativiteit en het verbinden van ideeën zorgt hij voor de beste klantervaringen. Jeroen gaat het onder andere hebben over hoe je een klantbeeld ook echt in kan gaan zetten om voor de klant een zo prettig mogelijk gesprek te creëren.


Jeroen FeltzerRobert Feltzer

De consument wil relevantie. Bedrijven realiseren zich dat ze de consument dus individueel moeten kennen om erachter te komen wat die relevantie is. Zo ontstaat de drang naar een 360° klantbeeld. En we hebben geluk want de consument laat online en offline (heel) veel data achter. Al jaren wordt gesproken over integratie hiervan tot een volledig klantbeeld om crossmediaal de relatie met de consument te verbeteren maar tot nu toe lukt dat slecht. Hoe weet je welke data je moet verzamelen? Hoe bouw je het klantbeeld op en hoe pas je dat dan toe? Welke valkuilen kom je tegen en hoe ga je daarmee om?

EDM presenteert de antwoorden op deze vragen met behulp van cases. Van doelgroepbereik tot en met crossmediale conversie attributie. Alles komt aan bod.


Dit event wordt gehouden op het PromZ.live event. Hét totaalevenement voor eenieder die verantwoordelijk is voor promotionele producten, relatiegeschenken en actiemarketing. Toegang is na registratie voor het PromZ.live event gratis. Er is dus veel  te leren en te beleven, schrijf snel in!

 

Nu inschrijven


 

 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.

Gegevens

Datum:
mei 10, 2017
Tijd:
13:00 - 15:15
Kosten:
Gratis

Organisator

DeMeter Online
Site:
www.demeter-online.nl

Locatie

Ahoy Rotterdam
Ahoyweg 10
Rotterdam, 3084 BA Nederland
+ Google Maps
Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.