Laden Evenementen

Natuurlijk is de tijd waarin je alleen maar ‘zendt’ als bedrijf volledig achterhaald. Tegenwoordig draait het om de dialoog met de consument waarbij deze verwacht dat jij hem of haar kent. Ze willen het gevoel krijgen dat ze belangrijk en uniek zijn. Dit zorgt ervoor dat jouw bedrijf moet denken én handelen vanuit de consument, om zo echt relevant te zijn. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Welke strategieën volg je om deze visie te realiseren? Onze sprekers delen hun ervaringen op 27 maart!


 

Tim Tim Zuidgeest, Persuasion Artist & Speaker ST&T Research

Moet je altijd naar de klant luisteren of moet je hem soms ook negeren? Tim laat zien hoe klanten onbewust handelen vanuit verschillende neuromarketing en EEG-onderzoeken. Hij geeft je praktische handvatten om je klantcontact te optimaliseren.

 

 

 


Nick

Nick Blom, CEO LiveChat Service / Chatbanners.com

Nick geeft je een kijkje in de wereld van LiveChat en hoe je de klant daarbij optimaal kunt bedienen. Hij vertelt op 27 maart hoe je met chatbanners nog sneller contact legt met je klant. En hoe je met de verzamelde data de informatievoorziening aanzienlijk kunt verbeteren.

 

 


Als bank moet je ervoor zorgen dat je relevant ben voor je klanten! Maar wat voor boodschap stuur je op welk moment naar de klant? Hoe zorg je ervoor dat die boodschap ook echt relevant is voor de Knab klant? Angelina en Anne Ruth vertellen hoe ze de klanten van Knab op de juiste manier bereiken en hoe Knab de klant echt centraal stelt!

Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie Knab

Anne Ruth is Manager Merk & Communicatie en draagt ze bij aan de verbetering van de marktpositie van Knab. Daarnaast zorgt ze ervoor dat Knab met gave communicatie campagnes de klanten verrast.

 

 

Angelina Kemper, Product Owner Customer Engagement Knab

Angelina is Product Owner Customer Engagement en is verantwoordelijk voor de klantreis en klantenbinding binnen Knab. Zij moet samen met het team ervoor zorgen dat de klant van Knab het échte Knab-gevoel krijgt.

 

 

 


profiel-rob

Rob Beltman, Customer Engagement & Customer Excellence Expert H3ROES

Rob is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en auteur. Vorig jaar won zijn boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’ de onderscheiding ‘Beste Marketingboek 2017’. Rob is mede-oprichter van H3ROES, een coöperatie van vakidioten uit diverse disciplines, zoals Marketing, Sales, Hospitality, Data/privacy en Leiderschap. Zij werken samen om Nederland klantgerichter te maken. H3ROES brengt jaarlijks een inspirerend overzicht uit van trends en ontwikkelingen in klantgericht ondernemen, genaamd De Klantrede. De Klantrede 2018 (vers van de pers) zal hij presenteren!

Nu inschrijven

 

 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.