Laden Evenementen

De Toekomst van Marketing

Wat is jouw gedachte over de toekomst van marketing? Bestaat het marketingvak nog? Wil jij weten wat er de komende jaren gaat veranderen? Kom dan op 2 juli naar ons event De Toekomst van Marketing.

Vanaf 15.00 uur begint een afwisselend programma van sprekers, heerlijke gerechten en prikkelende gesprekken. Je kunt heerlijk tafelen met jouw (con)collega’s en professionals nemen je mee in de laatste trends in marketing.

Tijdens dit event gaan onze sprekers in op de trends en ontwikkelingen binnen de diverse marketingkanalen en methodieken. Denk hierbij aan onderwerpen als search, social, e-mail en voice. Maar ook onderwerpen als AI en AR komen aan bod. Mis dit niet!


 

Bob van Luijt van SeMI TechnologiesBob van Luijt_foto

Dankzij het internet is er iets bijzonders gebeurd. Het is voor het eerst in de geschiedenis dat informatie goedkoper is geworden dan de waarde die het oplevert. Dat klinkt triviaal en het heeft bedrijven als Google, Alibaba en Amazon groot gemaakt en de deur opengezet voor de service economy.


 

Hans Molenaar van Beeckestijn

Tijdens de openingspresentatie gaat Hans in op de toekomst van de marketeer. Hij gaat uitgebreid in op de ontwikkelingen en ook uitdagingen bij kennisontwikkeling. Ook laat hij wat concrete cases zien over hoe organisaties omgaan met digitale transformatie en customer centricity.

 


 

Aaron Spijkers van Kinetic

Als Programmatic Lead Benelux houdt Aaron zich bezig met het (door)ontwikkelen van het programmatic ecosysteem binnen digital Out of Home. Out of Home is dankzij de digitalisering van de industrie in een hoog tempo aan het veranderen. Digitale schermen, lokale sensoren en een geïntegreerd inkoopsysteem bieden meer en meer mogelijkheden om relevant te adverteren.

 


 

Sam Warnaars van aFrogleap en Tim Jansen van Oogst

Meer en meer bedrijven zijn bezig om het Voicekanaal te ontdekken. Maar wat is de toegevoegde
waarde van Voice en waarom is het nodig je hier als organisatie mee bezig te zijn? Dat en meer tijdens De Toekomst van Marketing.

 


 

MichaeStraathof van 100%EMAIL

Tijdens zijn presentatie vertelt hij alles over de veranderende kracht van ultieme personalisatie. Hij gaat uitgebreid in op de nieuwste mogelijkheden binnen Marketing Automation, zoals hyperpersonalisatie en live content in e-mails.

 

 


 

Jeroen Kok van Mobile Water

Hoe ga je in de toekomst de dialoog aan met je klant? Conversational AI is de boost die marketing nodig heeft. Het wordt de belangrijkste drijfveer om klanten aan je te binden. Real time, authentiek, persoonlijk en het levert veel bruikbare data op. Jeroen bespreekt de kansen, toont voorbeelden en deelt praktische doelen voor de komende 2 jaar.

 


 

We kijken ernaar uit om samen met jou van gedachten te wisselen over de toekomstige ontwikkelingen op marketinggebied.

De Toekomst van Marketing vindt plaats in het MindCenter, Marconiweg 8, 4131 PD in Vianen.

 

 

[wbcr_php_snippet id=”27069″]

Nu inschrijven