Laden Evenementen

Marketing wordt steeds meer datagedreven en technologiegestuurd. Maar welke impact hebben ze op jouw marketingcampagnes? Moet je echt AI, voice-commerce, Chatbots, Internet of Things, Blockchain en location-based marketing in gaan zetten? Wat dragen zij bij aan de customer journey? En van welke voorbeelden kun je een hoop leren? Zo doen anderen het! Met mooie cases en tips leggen 4 inspirerende sprekers uit waarom zij het inzetten en hoe jij er morgen wel of juist niet mee aan de slag moet gaan.

 

[wbcr_php_snippet id=”27069″]

Nu inschrijven

DE SPREKERS UITGELICHT:

 

piet-middelkoopPiet Middelkoop, Manager Mobility-Lab bij de NS en Wouter Hosman, Head of innovation bij Oxyma 

Een NS voice reisplannerassistent – Zit de reiziger hierop te wachten? Voice is hot, maar is het al het moment om op de trein te springen? NS trok de stoute schoenen aan en stelde zich als doel om het als 1 van de eerste te proberen. Waarom? Is er iets geleerd? Wat levert het op? Dat vertellen Piet en Wouter in deze duopresentatie.

 


jeroen-vander-borghtJeroen van der Borght, Managing director bij Studio05

Augmented & virtual reality, de integratie van de fysieke en de digitale wereld. Een grote game changer, van klantbeleving tot digital prototyping. Klinkt als leuke toekomstmuziek, maar hoe zorg je ervoor dat je deze tools nu al kunt inzetten voor je klanten? En wat is er momenteel überhaupt al mogelijk? Aan de hand van verschillende use cases neemt Jeroen je mee door het huidige landschap van augmented en virtual reality en laat hij zien dat deze nieuwe realiteit nu al zorgt voor unieke klantbelevingen vol verwondering.

 


tjibbe-WiersmaTsjibbe Wiersma, Online Marketing Manager bij Profile – Banden en onderhoud

Profile is specialist in banden en auto-onderhoud voor alle soorten auto’s. Met 160 vestigingen in Nederland en 45 in België is er altijd een vestiging in de buurt. Maar hoe ga je daar online mee om? Hoe zorg je ervoor dat klanten ook online hun vragen over hun banden en onderhoud beantwoord krijgen? Tsjibbe introduceerde Livechat op de site en vertelt je een eerlijk verhaal over de introductie van chat bij Profile. Wat werkt er wel en wat werkt er niet. Waarom zetten ze het in en wat halen ze eruit. Tsjibbe geeft je een overzicht van aandachtspunten bij het inzetten van Livechat en vooral ook wat je ermee kunt bereiken.

 


paul-meereboerPaul Meereboer, Manager Strategic Development bij PostNL

Welke nieuwe technologische ontwikkelingen kun je inzetten om het ontvangen van post voor jouw klant te verbeteren en je conversie te verhogen? En wat kun je dan extra bieden aan de afzender? PostNL geeft je inzichten hoe je deze nieuwe customer journeystap ook zelf in kunt  zetten in jouw campagnes. Zo kunnen klanten zien welke post er precies naar ze onderweg is. Ze kunnen direct doorklikken naar een persoonlijke aanbieding of een betaalverzoek. Een extra contactmoment om je klant te bereiken én vaak ook een moment om de conversie op je mailing te verhogen. Paul geeft je inzichten in de nieuwe mogelijkheden.

[wbcr_php_snippet id=”27069″]

Nu inschrijven

 

 


Ken je iemand of wil je zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact met ons op.