Laden Evenementen

Gebruik jij het al, Hyperpersonalisatie? 10 jaar geleden kwam je er misschien mee weg om alleen maar de naam te gebruiken om je mailing te personaliseren. Tegenwoordig verwacht je klant veel meer! Alles moet afgestemd en gekoppeld zijn om een zo goed mogelijke “customer experience” neer te zetten. Hoe doen je collega’s dit in de harde praktijk? Eén waarin doelen gehaald moeten worden, er geen mega budgetten zijn, het management met een heel scherp oog meekijkt én je klant het niet meer pikt om dood gebannerd te worden.

michielvangaalenMichiel van Gaalen van Oxyma

 Klantinzichten spelen een belangrijke rol in het bepalen hoe we met onze klanten communiceren. Hoe bepaal je nou wanneer je iemand het beste benadert, via welk kanaal en met welke boodschap? Als marketeer schakelen we steeds meer systemen in die helpen met het bepalen van de juiste boodschap. Statistische modellen spelen hierin een grote rol. Aan de hand van een aantal voorbeelden laat ik zien welke modellen hiervoor ingezet worden en hoe deze op individueel niveau bepalen wat de boodschap is die iemand gepresenteerd krijgt en wat het effect is van deze personalisatie.

Michiel van Gaalen helpt organisaties bij het inzetten van data en insights om klantwaarde en mediaperformance te optimaliseren.

 

Frank Dionisius | Business Development Director van Scoupy

Ik ben een ondernemende en resultaatgericht online manager / business development manager.

Nu 10 jaar werkzaam binnen online marketing. Ervaren in (door) ontwikkelen van proposities die eindgebruiker centraal stelt en adverteerders helpt om nieuwe klanten te bereiken & nieuwe inzichten te bieden
Data gedreven marketing, activatie & partnerships zijn hierin leidend

Ik kies bewust voor een pragmatische en no-nonsense benadering. Geef mensen verantwoordelijkheden, zoek de juiste mensen om je heen, wees transparant en ga aan de slag.

 

 

 elmarbonkeElmar Bonke van Fresh Toast

Al vanaf mijn jeugd heb ik passie voor sport, maar ook en vooral voor technologie, data en alles wat met internet en marketing te maken heeft. En ik geloof dat deze elementen de basis vormen voor een gelukkig leven en een mooie toekomst. Als persoon ben ik ambitieus, resultaatgericht, eerlijk, blij en energiek en voor mij staan de mensen met en voor wie ik leef en werk altijd centraal. Deze kernwaarden zijn mij met de paplepel ingegoten door mijn ouders en vervolgens ben ik verder gevormd tijdens de dertien jaren die ik werkzaam ben geweest bij 2Contact. 

Mijn passie, opgedane kennis, ervaring en mijn persoonlijkheid komen volledig tot zijn recht bij Fresh Toast dat ik in september 2015 ben gestart onder de vleugels van de 2Contact Holding. Wij tonen onze klanten de echte waarde van programmatic advertising. Door de beste technologieën in de markt slim met elkaar te combineren (van attributie tot creatie), koppelen we data aan elk resultaat (ongeacht het kanaal of de doelstelling) en realiseren we customer journey inzichten en reporting.

DeMeter is voor mij een plek om kennis te delen en inspirerende mensen te ontmoeten. Ik kijk er dan ook naar uit om tijdens het volgende event, op het podium, mijn bijdrage aan de organisatie ervan te leveren

 

thijsviguursThijs Viguurs van Eclipse Videomanagement

Na verschillende (creatieve) projecten en rollen bij mediabedrijven en KPN is Thijs voor zich zelf begonnen als consultant videomanagement. Thijs helpt bedrijven video te professionaliseren, onder andere door vergaarde data en profielen op de juiste manier in te zetten. Een voorbeeld hiervan is gepersonaliseerde video: een van de meest interessante toepassingen op het snijvlak van data, customer journeys en content. Thijs Viguurs zal tijdens de avond hyperpersonalisatie van DeMeter zijn onafhankelijke visie met jullie delen. Dit betekent: Wat is Personalized Video? Wat kan het doen qua conversie? Wat zijn de kritische succesfactoren en wat zijn de grootste valkuilen.

Deze avond zijn we te gast bij Oxyma.

Nu inschrijven