banner_summerschool

Summerschool 2018 – Customer Experience by Service Design

Customer Experience by Service Design – jouw stappenplan tot hogere klantgerichtheid! Customer centric thinking? Easier said than done… Met deze methodiek heb je een duidelijk stappenplan richting een hogere én succesvolle customer experience. Onze experts hanteren deze succesvolle methodiek al langere tijd voor verschillende klanten.

In deze workshop ga je zelf aan de slag met deze methodiek. Na uitleg over de theorie en met behulp van service design tools en technieken buigen we ons over een relevant vraagstuk voor DeMeter. Dan kun je de theorie goed eigen maken. Samen beantwoorden wij de volgende vraag: Hoe maak je DeMeter nóg relevanter voor de jonge marketeer? DeMeter kan vervolgens meteen aan de slag met jouw uitkomsten!

In deze workshop leer je: 

  • De stappen van Customer Experience by Service Design, wat houdt het eigenlijk in?
  • Aan de slag met de kern van service design: Customer journey mapping!
  • Je reviewt en deelt jouw uitkomsten.
  • Je krijgt handvatten om zelf voor jouw bedrijf aan de slag te gaan.

Customer Experience by Service Design – jouw stappenplan tot hogere klantgerichtheid! wordt gegeven door Oxyma, a Merkle company.

Schrijf je hieronder in. Je krijgt voor deze workshop 2 PE-punten. Voor leden is deze workshop uiteraard gratis. Niet-leden betalen slechts € 79,-.

Wanneer: 22 augustus 09.00u.  |  Waar: Vasteland 74, 3011 BN Rotterdam

Overzicht Summerschool 2018

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.