banner_jong-marketeer

De prijs voor de Jong-Marketeer van DeMeter is terug van weggeweest!

Op 24 mei viert DeMeter haar 25 jarig bestaan tijdens het event Future = now, the past is important. Een speciaal jaar waarin we voor de jonge marketeers ook iets speciaals doen. Daarom is de prijs voor de Jong-Marketeer opnieuw in het leven geroepen.

Wat houdt het in?

Ben jij jonger dan 35 jaar en heb jij en/of je team iets uitzonderlijks gedaan op het gebied van bijvoorbeeld direct marketing, dialoogmarketing, contentmarketing, marketing automation, social marketing, e-mailmarketing of online marketing? Dan geven we je graag een podium bij DeMeter.

 

24 mei kiezen aanwezigen de winnaar

De top 3-selectie pitcht zijn/haar case tijdens ons jublieumevent Future = now, the past is important op 24 mei. De aanwezigen kunnen daarna hun stem uitbrengen. De winnaar van de prijs van de Jong- Marketeer wordt meegenomen in communicatie van DeMeter. Onder andere een publicatie in FONK-magazine staat op het programma. En je wint samen met je team een uitje naar een escaperoom. Schrijf je daarom snel in en doe mee!

 

kroonJong-Marketeer van 2018 genomineerden


Rick de Wit van 100%EMAIL

Rick de Wit van 100%EMAIL

Deze case is bijzonder omdat het veel meer behelst dan alleen een marketingcampagne. Het gaat om de totale kanaalverbetering van e-mail. Er is zowel op e-mailadres acquisitie, behoud van klanten, effectiviteit én op groei gestuurd; geïnspireerd door het Get, Keep & Grow CRM-model.

Angelina Kemper van Knab

Angelina Kemper van Knab

De nieuwjaarsgroet is een echte traditie bij Knab. Het doel is om ieder jaar de vorige campagne te overtreffen. En met een royaal groeiend klantbestand is dat elke keer weer een enorm leuke uitdaging. Bij ons staat de klant écht centraal en dat ademt de campagne overal.

Lennard Montizaan van de Feijenoorder

Lennard Montizaan van de Feijenoorder

Het bijzondere van mijn case is dat de vereniging die 17.500 leden telt, voornamelijk draait op vrijwilligers. De case laat zien dat zolang je erin gelooft en hard werkt, je mooie resultaten kunt boeken. Met mooie voorbeelden laat hij zien dat de vereniging in beeld is geweest bij de media en vrijwilligers zijn geprezen om deze gerse actie!

De vakjury

IRMA MACHIELSE, DOCENT MARKETING & AUTEUR

Het resultaat van haar professionele ervaring en kennis heeft geleid tot het studieboek ‘Contentmarketing en community’ Als docent deelt ze nu haar marketingkennis en zienswijze die ze opgedaan heeft in het bedrijfsleven voor de marketing vanuit BtoC en BtoB en vanuit bureauzijde en opdrachtgeverszijde.

 

 


profielfoto_nicolette

NICOLETTE HULSEBOS, PUBLISHER, EDITOR IN CHIEF AT FONK

Als Editor in chief bij FONK gaat zij over de uiteindelijke publicaties over communicatie & reclame, media, marketing, design, fotografie en soms ook over mode. Nicolette heeft veel ervaring in het uitgeven van magazines maar ook in online media. Met Fonk publiceert zij voor en over creatieve mensen in de meest brede zin van het woord.

 

 


profiel-anneANNE RUTH GROEN, MANAGER MERK & COMMUNICATIE BIJ KNAB

Als Manager Merk & Communicatie draagt Anne Ruth bij aan de verbetering van de marktpositie van Knab. Daarnaast zorgt ze ervoor dat Knab met gave communicatiecampagnes de klanten verrast.

Een eigenzinnige persoonlijkheid met een enorm creatieve geest en uniek gevoel voor humor. Zij kan ideeën vertalen naar concepten unieke PR acties en bijzondere communicatiemiddelen.

 


Marlous

MARLOUS SPAVEN, EIGENAAR TIM DIALOGUE MARKETING

Als trotse eigenaar van het bureau TIM Dialogue Marketing werkt ze samen met haar collega’s aan mooie cross mediale campagnes en klantreizen met gehyperpersonaliseerde online en offline middelen. Zij heeft een oog voor de inzet van slimme combinaties van middelen die de effecten versterken en voor opvallende creaties die reacties afdwingen en het merkbeeld ondersteunen.

Voorwaarden voor deelname

Voorwaarden voor deelname:

  • Je bent werkzaam als marketeer direct marketing, dialoogmarketing, contentmarketing, marketing automation, social marketing, e-mailmarketing of online marketing.
  • Je bent jonger dan 35 jaar.
  • Resultaten van je case zijn bekend en deelbaar.
  • Je kunt op 24 mei je case presenteren.
  • Aandacht voor jou en je case online en in FONK-magazine vind je leuk.
Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.