Header

25 jaar geleden zijn 4 oud-cursisten van SRM een vereniging begonnen om elkaar te blijven inspireren in hun vakgebied Dialoogmarketing. Deze oud-cursisten bleven elkaar op die manier voorzien van  informatie. Ze leerden van elkaar en door het overbrengen van kennis stapten ze niet in dezelfde valkuilen. Dat was het begin van DeMeter. Nu is het een professionele vereniging gedragen door enthousiaste en gedreven vrijwilligers.

De nieuwste technologieën bij DeMeter

In het vakgebied van dialoogmarketing is heel veel veranderd en verandert er nog steeds heel veel. Zo zie je nu veel meer kanalen en technologieën die de huidige marketeer zo veel tools geven dat hij bijna niet meer weet waar en wanneer hij ze allemaal in kan zetten. Maar het inzetten van deze tools leer je bij DeMeter. Bij deze vereniging vind je nog steeds die ambitieuze marketeers die absoluut niet klaar zijn met leren en graag hun inhoudelijke kennis en specialisme delen. En dat gebeurt in een informele sfeer.

De leden van DeMeter houden je op de hoogte

De ontwikkelingen op marketinggebied gaan steeds sneller. Het is daarom belangrijk om je kennis aan de hand van praktijkvoorbeelden te vergroten en je steeds verder te professionaliseren. DeMeter zorgt voor inspirerende events met experts uit de markt die je vertellen over de ‘do’s en don’ts’. Mooie tips en kennisoverdracht zodat jij als marketeer op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen op marketinggebied. Je kunt gelijk de opgedane kennis in de praktijk brengen en gaat naar huis met een hoop nieuwe contacten. Meer weten over wat DeMeter voor jou als marketeer kan betekenen? Kom dan naar een van onze events en ervaar het zelf.

DeMeter inspireert je graag met:

  1.  Praktische cases die je vaardigheid vergroten.
  2. Mooie theoretische kennis om jouw marketingkennis te verbreden of te verdiepen
  3. Hulp om marketing hoger op de agenda te zetten binnen organisaties en t e zien als een onderdeel van de bedrijfsvoering.
  4. Een netwerk van ambitieuze personen die werken met of voor CRM-marketeers, online marketeers,  customer journey bouwers, datagedreven marketeers of personen met een liefde voor marketing. Natuurlijk ben je ook welkom als je een studie tactische en/of strategische aspecten van marketing volgt.
Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.