De praktische vaardigheid vergroten en theoretische kennis verbreden en verdiepen van iedereen wiens taken-, aandachts- of studiepakket tactische en/of strategische aspecten van dialoogmarketing bevat.

Een hogere acceptiegraad en een breder acceptatieniveau bereiken voor dialoog marketing binnen organisaties, respectievelijk bewerkstelligen dat dialoog marketing binnen bedrijven en organisaties op een verantwoorde manier wordt geïntroduceerd.

Dat zijn 2 zaken waar de DeMeter zich hard voor maakt.

DERTIG JAAR MARKETINGINSPIRATIE

4 oud-cursisten van SRM zijn deze vereniging begonnen om elkaar te blijven inspireren in hun vakgebied dialoogmarketing. Deze oud-cursisten bleven elkaar op die manier voorzien van informatie. Ze leerden van elkaar en door het overbrengen van kennis stapten ze niet in dezelfde valkuilen. Dat was het begin van DeMeter. Bijna 30 jaar geleden. Nu is het een professionele vereniging gedragen door enthousiaste en gedreven vrijwilligers.

DE LEDEN VAN DEMETER HOUDEN JE OP DE HOOGTE

De ontwikkelingen op marketinggebied gaan steeds sneller. Het is daarom belangrijk om je kennis aan de hand van praktijkvoorbeelden te vergroten en je steeds verder te professionaliseren.
DeMeter zorgt voor inspirerende events met experts uit de markt die hun kennis delen, zodat jij als marketeer op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen op marketinggebied.

VOOR WIE IS DE DEMETER?

Een ambitieuze marketeer, eindbaas of werkzaam bij een mooie organisatie, bijvoorbeeld als;

  • CRM-marketeer
  • Online marketeer
  • Customer journey bouwer
  • Datagedreven marketeer
  • Social media-specialist
  • Marketingstrateeg
    Sowieso een persoon met een liefde voor marketing.

Meer weten over wat DeMeter voor jou als marketeer kan betekenen? Kom dan naar een van onze events en ervaar het zelf.

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.