banner_summerschool

Summerschool 2018 – Wat is SEA en hoe gebruik je het?

De meestbezochte pagina op internet is Google. Dus wil jij je bedrijf in de zoektocht van je klant promoten, dan is SEA (Search Engine Advertising) wel het meest aangewezen kanaal. We leren je deze middag de basiselementen van adverteren op SEA.
Je gaat ook heel praktisch zelf aan de slag. Je maakt voor jouw bedrijf een Google-account aan en voegt een creditcard toe (dus zorg dat je een (bedrijfs)creditcard meeneemt en € 10,- mag besteden). We starten met het aanmaken van een campagne. We lopen gezamenlijk de diverse instellingen voor de campagne door t/m het aanmaken van een advertentie en het toevoegen van zoekwoorden. Vervolgens wordt uitgelegd hoe je het beste de campagne kunt managen en bijsturen/optimaliseren. Onder andere bijsturen van de biedingen(biedmanagement), doen van een zoekwoordonderzoek en de relevantste groepen/zoekwoorden toevoegen aan de campagne. Je krijgt dus:

  • Introductie Google Adwords (SEA) en uitleg kernbegrippen.
  • Instellingen van campagne doorlopen t/m het aanmaken van een advertentie en toevoegen van zoekwoorden.
  • Campagnemanagement:
    • Zoekwoordonderzoek.
    • Bepalen van relevantie van de zoekwoorden/advertentiegroepen en deze toevoegen aan de campagne.
    • Schrijven van relevante advertenties op basis van de door jou toegevoegde zoekwoorden.
  • Een uitleg over biedmanagement en hoe je dit zelf toepast.

Search Engine Advertising (SEA), zo doe je dat! wordt gegeven door Jan-Willem van Os, Agile Marketing Agency

Schrijf je hieronder in. Je krijgt voor deze workshop 2 PE-punten. Voor leden is deze workshop uiteraard gratis. Niet-leden betalen slechts € 79,-.

Wanneer: 30 augustus 13:00u  |  Waar: Karel Doormanweg 41, 3115 JD Schiedam

Overzicht Summerschool 2018

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.