banner_summerschool

Summerschool 2018 – Het geheim van een goede Direct Mail

Is een direct mail achterhaald? Zeker niet. Als je het inzet als onderdeel van je customer journey kan het extreem goed werken. Voor sommige klanten halen we 10% conversie. Cijfers die je online bijna niet haalt. Maar wat maakt een DM dan een goede Direct Mail. Door 4 simpele stappen te nemen en wat trucjes uit te halen, zorg je ervoor dat jouw DM wel geopend en gelezen wordt.
Breng je eigen ontwerp of briefing mee, want met behulp van de theorieën maak je een DM voor je eigen project. Maar ook zonder eigen briefing kun je aan de slag. We gaan een aantal DM’s analyseren en eventueel verbeteren. Ook de DM’s van DeMeter worden bekeken aan de hand van deze stappen. Je leert:

  • De 4 simpele stappen om jouw DM te laten scoren.
  • Visuele trucjes om lezers jouw DM’s te laten lezen.
  • Een hoop tips om in jouw ontwerp mee te nemen.
  • En het snel beoordelen van verschillende direct mails

Het geheim van een goede Direct Mail! wordt gegeven door Marlous Spaven van TIM dialogue marketing

 

Wanneer: 29 augustus 13:00u  |  Waar: Pilotenstraat 70, 1059 CR Amsterdam

Deze workshop is volledig gevuld, je zult voor een alternatief moeten gaan…

Overzicht Summerschool 2018

 

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.