banner_summerschool

Summerschool 2018 – Hoe psychologie communicatie verbetert

Al die mooie marketingtheorieën zoals ‘de kracht van wederkerigheid’ (Caldini theorie) en ‘Neuromarketing-theorieën’, hoe pas je dit nou zelf toe? Wat kun je makkelijk veranderen op je website en in je e-mails om je conversie te verhogen? Door wat simpele aanpassingen te maken maak je jouw communicatie een stuk beter.
Breng je eigen ontwerpen en communicatie-guidelines mee, want met behulp van de theorieën maak je een verbeterplan voor je eigen ontwerpen. Maar ook zonder eigen ontwerpen kun je aan de slag. De communicatie van DeMeter wordt ook bekeken aan de hand van deze theorieën. Je leert:

  • Robert Cialdini’s kracht van beïnvloeding toepassen in jouw communicaties.
  • Wat het Forer/Barnum-effect is en hoe je het toepast.
  • Welke neuromarketingstrategieën je niet moet vergeten in jouw ontwerp.
  • Snel beoordelen van verschillende communicatiemiddelen.

Hoe psychologie communicatie verbetert! wordt gegeven door Marlous Spaven van TIM dialogue marketing

Schrijf je hieronder in. Je krijgt voor deze workshop 2 PE-punten. Voor leden is deze workshop uiteraard gratis. Niet-leden betalen slechts € 79,-.

Wanneer: 29 augustus 9:00u  |  Waar: Pilotenstraat 70, 1059 CR Amsterdam

Overzicht Summerschool 2018

Neem contact op!

Vraag, opmerking of suggestie? laat het ons weten.